Om Børnesporet

Børnesporet er det trygge og omsorgsfulde første spor i livet, hvor der er plads til alle og plads til, at børnene kan gå deres egne veje.

Billeder og video

Børnesporets nærvær, tryghed og omsorg skaber de bedst mulige rammer for børnene, der fra vuggestue til skole opbygger en robusthed uden lige.

Book et besøg

Vi viser jer gerne rundt på Børnesporet, så I kan stille en masse spørgsmål og få et indtryk af skolen, børnehaven og/eller vuggestuen.

Om Børnesporets Vuggestue

I vuggestuen vægter vi den nære og tætte kontakt til børnene, så de føler sig trygge og kan trives.

Om Børnesporets Børnehave

Børnesporets Børnehave har ca. 30 børn. Børnene er aldersopdelte i 2 primære grupper: Solsikkestuen med børn i alderen 3 - 5 år og Spirene med børn i alderen 5 - 6 år.

Skole

Midt i den skønne vestjyske natur finder du Børnesporet Faster-Astrup. Her møder du engagerede ansatte, der med fokus på læring og trivsel, skaber rammerne for et fællesskab, hvor børnene kan føle sig trygge og værdsatte.